zondag 17 januari 2010

Klaverjassen op de computer

Hallo klaverjassers,

Hier het eerste bericht op deze klaverjas blog! Hier vind je informatie over M-Klaver en klaverjassen!

Allereerst zal ik me even voorstellen, ik ben Martin Beck de maker van het gratis klaverjasspel M-Klaver (www.klaverjasspel.nl).

De doelstelling van het klaverjasspel M-Klaver is een duidelijk, goed en gratis klaverjas programma te neer te zetten. Om zoveel mogelijk mensen te laten genieten van het klaverjassen op deze manier, verspreid ik het kaartspel gratis online via het internet!

Ik ga hier elke week een bericht posten met nuttige tips, handige links of andere informatie.

Binnenkort dus meer informatie.

Groeten Martin

1 opmerking:

  1. Martin kan jij mijn registratienummer mailen, want mijn laptop is gecrashed

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk kaartspel Eenentwintigen